Arlo|Smart Home Security|Wireless HD Security Cameras

Reply
Discussion stats
  • 5 Replies
  • 206 Views
  • 1 Like
  • 4 In Conversation
BELGIUM
Tutor
Tutor

Hallo

5 jaar geleden heb ik het arlo Pro2 systeem met basis VMB4000 op 2 verschillende adressen geïnstalleerd.

Mijn ARLO Pro2 is al 2 weken buiten gebruik en kan niet worden gestart.
Basis VMB4000 (na verwijdering en reset) wordt niet meer herkend.
Over de ondersteuning
"We werken momenteel aan het oplossen van een probleem waardoor Pro- en Pro 2-camera's niet kunnen opnemen op een Smart Hub of basisstation. Probeer uw basisstation of Smart Hub en camera's te verwijderen, opnieuw in te stellen en opnieuw te installeren."
Maar ARLO.com maakt duidelijk dat sommige modellen "end of life" zullen zijn. Een echte schande of een commerciële zet om de gebruiker te dwingen zich te abonneren..... Wie mij kan helpen weet de oplossing.

 

5 REPLIES 5
StephenB
Guru Guru
Guru

@BELGIUM wrote:

Hallo

5 jaar geleden heb ik het arlo Pro2 systeem met basis VMB4000 op 2 verschillende adressen geïnstalleerd.

Mijn ARLO Pro2 is al 2 weken buiten gebruik en kan niet worden gestart.
Basis VMB4000 (na verwijdering en reset) wordt niet meer herkend.
Over de ondersteuning
"We werken momenteel aan het oplossen van een probleem waardoor Pro- en Pro 2-camera's niet kunnen opnemen op een Smart Hub of basisstation. Probeer uw basisstation of Smart Hub en camera's te verwijderen, opnieuw in te stellen en opnieuw te installeren."
Maar ARLO.com maakt duidelijk dat sommige modellen "end of life" zullen zijn. Een echte schande of een commerciële zet om de gebruiker te dwingen zich te abonneren..... Wie mij kan helpen weet de oplossing.

 


Please stop this.  It just creates confusion for people trying to answer.

BasB
Aspirant
Aspirant

Ik heb hetzelfde probleem. De camera nam niet meer op/Motion detection bleef aanstaan. Vervolgens de stappen doorlopen zoals geadviseerd, harde reset. Probeer al dagen het systeem weer te installeren maar de app vindt mijn basis station niet…..

als dit inderdaad een truc is om te zorgen dat het geld gaat kosten komt er onmiddellijk een ander merk bij mij

Mir54026
Aspirant
Aspirant

Hey, Ik reageer graag op je reactie. In het Nederlands want ARLO gebruikers kunnen zich behelpen in het Engels......!

Voorlopig is een ander systeem niet aan de orde. Ikzelf sukkelde weken met een inacief beveiligingssysteem van Arlo. Jarenlang geen probleem maar plots spreekt men van "End Live" toestanden. Het systeem op locatie A kon na enige tijd terug opstarten: waarschijnlijk reageerde men binnen ARLO. Op locatie B werd het systeem niet herkend - alle pogingen op herstart mislukten: base VMB4000 werd niet herkend. Na verwijdering van de base lukte niets meer. Ik nam een ander account met de te volgen procedure & gevraagde update: >>>terug connectie maar ander lay-out en minder gebruiksvriendelijk (voor anderstaligen). Voorlopig blijven de genomen beelden reeds 2 dagen te zien. Wel plaats ik een USB stick voor de opslag van beelden gedurende langere periode. Dus eind goed, maar alles goed???  Afwachten. Hopelijk kon ik enige onrust binnen de community temperen. 

BasB
Aspirant
Aspirant

Bedankt voor je reactie!

 

in mijn geval ga ik dan toch echt voor ring, systeem is super eenvoudig, beeldkwaliteit vele malen beter en audio ook. Daarnaast is het voor 2 camera’s goedkoper een abonnement voor cloud opslag dan Arlo 1 camera. Al met al is het door de overname van verisure niks beter geworden……

StephenB
Guru Guru
Guru

@BasB wrote:

Ik heb hetzelfde probleem. De camera nam niet meer op/Motion detection bleef aanstaan. Vervolgens de stappen doorlopen zoals geadviseerd, harde reset. Probeer al dagen het systeem weer te installeren maar de app vindt mijn basis station niet…..

 


Did you try using a PC (my.arlo.com)?  That sometimes will work when the app fails.

 

Also, if you have a VPN running on the phone, then make sure it is disabled during the install.