Arlo|Smart Home Security|Wireless HD Security Cameras

Arlo go not onboarding

Reply
Discussion stats
  • 3 Replies
  • 524 Views
  • 0 Likes
  • 2 In Conversation
JulienS
Aspirant
Aspirant

Hello, My arlo go doesn't want to know anything anymore. I've had it for 4 years to monitor my box and it's offline for a week. Impossible to reset it, it flashes blue and no longer wants to capture the qr code. I deleted it from my account and did all the steps.

Bonjour, Ma arlo go ne veut plus rien savoir. Je l'ai depuis 4 ans pour surveiller mon box et la hors ligne depuis une semaine. Impossible de la réinitialiser elle clignote bleu et ne veut plus capter le qr code. Je l'ai supprimée de min compte et fait toutes les démarches.

3 REPLIES 3
ShayneS
Arlo Moderator
Arlo Moderator

Hi @JulienS 

Have you tried resetting the camera via these steps here: https://kb.arlo.com/1202749/How-do-I-reset-my-Arlo-Go-camera-to-factory-default-settings

JulienS
Aspirant
Aspirant
Bonjour oui j'ai tout essayé. Une fois sous tension elle clignote bleu et plus rien à faire... elle ne veut pas lire le QRCODE... ma carte sim fonctionne bien dans mon téléphone, c'est la sim que la caméra possède depuis 4 ans. Merci de m'aider
ShayneS
Arlo Moderator
Arlo Moderator

Please reach out to the Support Team to further investigate this symptom you are experiencing. You can find several options for contacting support through the Arlo Mobile App by navigating to Settings/System/Support.

Discussion stats
  • 3 Replies
  • 525 Views
  • 0 Likes
  • 2 In Conversation